اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۹۴۵۵

توصیه‌های گرشاسبی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها

توصیه‌های گرشاسبی برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها
رییس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای گفت: امیدوارم هیچ باشگاه ایرانی درباره موضوع صدور مجوز حرفه‌ای دچار دغدغه و مشکل نشود.
۱۷:۲۷ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
وانانیوز|

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید رضا گرشاسبی درباره الزامات موضوع صدور مجوز حرفه ای گفت: اخیرا سمینار یک روزه ای در حوزه صدور مجوز حرفه ای در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد. در این سمینار مدیران مربوطه در کنفدراسیون آسیا به صورت خیلی جدی مشکلات باشگاه ها و مسائلی که باید مرتفع شود را اعلام کردند و بر بحث ارائه مدارک صحیح و مستندات مربوطه تاکید داشتند.

وی ادامه داد: اینجا به صراحت اعلام می کنم اگر مشکلات باشگاه ها در حوزه های مرتبط با الزامات صدور مجوز حرفه ای ادامه داشته باشد، به طور قطع دچار مشکل خواهند شد. در واقع نگاه و جدیت کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مقوله بسیار جدی تر از گذشته شده و امیدوارم هیچ باشگاه ایرانی درباره موضوع صدور مجوز دچار دغدغه و مشکل نشود.

گرشاسبی افزود: هیات مدیره ها و مدیران باشگاه ها برای حل مشکلات خود دغدغه دارند و حقیقتا اگر باشگاهی در این زمینه کوتاهی کرد می بایست پاسخگو باشد. لذا توصیه می کنم همه باشگاه ها موضوع صدور مجوز را جدی تر از قبل بگیرند تا در این زمینه دچار مشکل نشوند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین